Історія компанії Farmasi

1923 У рік проголошення Турецької Республіки в місті Едірне в родині, у якій було дев'ять дітей, народився майбутній засновник Farmasi - Джевдет Туна.
1944 Джевдет Туна з відзнакою закінчив Медичний факультет Франкфуртського університету ім. Гете в Німеччині.
1950 Дипломований лікар Джевдет Туна почав створювати власні фармакологічні формули. Того ж року він заснував компанію Tan Health Company, яка займалась виробництвом медикаментів і іншої продукції для охорони здоров'я.
1985 Джевдет Туна зі своїм сином Хаканом створили ще одну компанію, де стали виробляти косметику і засоби особистого догляду. Назвали її Alize Kozmetik. Саме в цей період почали формуватися принципи, які в майбутньому стануть основою корпоративного кодексу Farmasi.
2000 Tan Health Company та Alize Cosmetics були об'єднані, нову компанію назвали «Tanalize Kozmetik A.S».
2004 Компанію «Tanalize Kozmetik A.S». перейменовують і починають випуск продукції під брендом Farmasi. Новий бренд швидко набирає популярність і компанія стає одним із найбільших експортерів косметики в Туреччині.
2009 В портфоліо «FARMASI» з’являється нова лінійка продукції Dr. Tuna. Дані продукти були розроблені особисто Джевдетом Туною і тому вони відрізняються максимально ефективними формулами та дуже високою якістю сировини.
2010 Керівництво Farmasi зрозуміло, що найкращий спосіб познайомити кожну жінку із продукцією компанії – це дати їй можливість спробувати продукт. А також — отримати рекомендацію від іншої жінки, яка вже має цей персональний досвід. Таким чином в Туреччині почали реалізовувати продукцію із використанням системи мережевого маркетингу.
2014 Компанія завжди прислухалася до побажань своїх Клієнтів, саме тому цього року компанія випускає нову серію товарів для дому Mr. Wipes.
2015 Одна з основних цілей компанії Farmasi - це підтримка здорового способу життя. Саме тому в асортименті з'являється нова лінійка товарів для здоров'я Nutriplus.
2016 Саме з цього року починається найактивніший період зростання реалізації продукції Farmasi із використання метода мережевого маркетингу в усьому світі. І якщо 2016 року країн, що працюють за такою системою було лише 16, то 2018 року – вже 25.
2017 15 вересня 2017 року відбулося грандіозне відкриття представництва Farmasi Україна. І за перший рік свого існування, компанія Farmasi увійшла до групи найуспішніших мережевих компаній України.
2017 Наш засновник Доктор Джевдет Туна пішов з життя. Але він залишив по собі не тільки формули продуктів, які компанія використовує до сьогодні, але і принципи ведення бізнесу, що є сталими і непорушними.
2018 Бренд Farmasi знають і люблять більш ніж в 125 країнах світу. За підсумками 2018 року компанія Farmasi отримала відзнаку «Бренд №1 в Туреччині».
2019 Цей рік став роком прориву для Farmasi. За результатами міжнародного рейтингу наша компанія зайняла 3 місце серед мережевих компаній в Європі, що зростають максимально швидко. А також – 32 місце серед мережевих компаній у цілому світі за обсягом продажів. Крім того, саме цього року Farmasi відкрило такі країни як Румунія і США.
Сейчас Сьогодні компанію Farmasi очолює син Джевдета Туни — Хакан Туна. А його сини — Сінан і Емре з великим ентузіазмом допомагають батькові розвивати бренд по всьому світу. Ми віримо, що наші Клієнти будуть продовжувати із радістю обирати Farmasi, а Консультанти та Лідери – із задоволенням будуть розвивати із компанією свій бізнес.
Наш сайт використовує cookies файли для поліпшення взаємодії з сайтом.
Дізнатися більше