ПРАВИЛА ВСТУПУ, ПЕРЕДАЧІ ТА ПРИПИНЕННЯ ЧЛЕНСТВА В «МЕРЕЖІ ПРЯМИХ ПРОДАЖІВ» В КОМПАНІЇ «FARMASI»
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ:
1.1. Дані Правила реєстрації в мережі прямих продажів» в компанії «FARMASI» (далі за текстом – Правила) регулюють порядок вступу в «мережу прямих продажів» в компанії «FARMASI», порядок виходу з мережі, позбавлення та передачу членства в мережі третім особам, а також угоду по співпрацю, правила та обов’язки сторін.
1.2. Особи, що приймають участь в Мережі стають Консультантами FARMASI з моменту початку членства в Мережі. Особа, яка не має статусу Консультанта FARMASI та не зареєстрована на сайті не може отримувати статуси, здійснювати закупівлі чи виступати від імені Мережі.
1.3. Консультант FARMASI вважається ознайомленим та таким, що безумовно погоджується з даними Правилами з моменту початку членства в Мережі. Комерційні умови для Консультантів FARMASI визначаються маркетинговим планом, або іншим внутрішнім документом, затвердженим керівним органом FARMASI належним чином. Компанія має право в будь-який час за власною ініціативою змінювати маркетинговий план без попередження про це третіх осіб та здійснивши реєстрацію в «мережі прямих продажів» в компанії «FARMASI» Консультанти погоджуються з таким положенням.
1.4. Будь-які зміни до поточних правил вступають в силу з моменту публікування їх на сайті Компанії Farmasi.
1.5. Партнерські відносини між Компанією Farmasi та Консультантами, починаючи зі статусу Директора, повинні бути оформлені Договором про надання послуг ФОП, на підставі якого на розрахунковий рахунок Консультанта перераховується винагорода, розрахована за Маркетинг-планом.
2.ВИЗНАЧЕННЯ:
2.1. Компанія - Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАРМАСІ-УКРАЇНА».
2.2. Мережа - мережа прямих продажів в Товаристві з обмеженою відповідальністю «ФАРМАСІ-УКРАЇНА»;
2.3. Б’юті - Консультант FARMASI – фізична або юридична особа, якій було задоволено заявку на вступ в мережу прямих продажів в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Фармасі-Україна», і яка здійснює закупівлі відповідно до комерційних умов Компанії.
2.4. Активний Консультант – Консультант, який розмістив замовлення в одному місяці і має позитивне сальдо продажів від 1 ББ (бонусний бал).
2.5. Уповноважений орган Компанії – структурний підрозділ компанії FARMASI, у повноваження якого входить вирішення спорів та розгляд заяв відповідно до даних Правил.
2.6. Наставник - Консультант FARMASI, який здійснює керівництво групою інших Консультантів FARMASI і може отримувати бонус відповідно до маркетингового плану.
2.7. Група Наставника – Консультанти та Наставники, залучені особисто Наставником, не враховуючи самого Наставника.
2.8. Статус – це звання, яке отримує Консультант при виконанні певних умов Маркетинг Плану.
2.9. Товар (Товари - в множині) - парфумерно-косметична продукція, аксесуари і т.п., друковані матеріали, в т.ч. рекламні, а також інші Товари, які продаються/ розповсюджуються Організатором.
2.10. Термін «прямий продаж» означає реалізацію продукції шляхом пропонування безпосередньо зацікавленій особі, без залучення засобів роздрібної торгівлі. Відповідальними за надання інформації, що підтверджує факт залучення засобів роздрібної торгівлі (адреса точки роздрібної торгівлі, фотографії, свідки тощо), є Регіональні Менеджери Організатора.
2.11. Каталог – друковане або онлайн видання Організатора (в т.ч. періодичне видання Організатора – сезонний Каталог), яке носить рекламний характер та містить інформацію про перелік, характеристики та ціни на товари Організатора.
2.12. Каталожний період – термін дії поточного Каталогу, вказаний на сайті Компанії на обкладинці онлайн Каталогу або друкованого видання.
2.13. Термінація – виведення Консультанті з Мережі.
3. УМОВИ ВСТУПУ В МЕРЕЖУ
3.1. Будь-яка фізична особа, що має повну цивільну дієздатність та досягла 16 років, може стати членом Мережі та Консультантом FARMASI. Юридичні особи, що створені та діють відповідно до законодавства, можуть були членами Мережі та Консультантами FARMASI відповідно до даних Правил.
3.2. Компанія залишає за собою право відмовити в заявці фізичної або юридичної особи щодо вступу в Мережу з власної ініціативи без надання будь-яких пояснень щодо причин такої відмови.
3.3. Для вступу до Мережі та отримання статуту Консультанта FARMASI, особа подає заповнену заявку, шляхом заповнення відповідних форм на сайті Компанії, або реєструється за допомогою реферального посилання, наданого Наставником Компанії.
3.4. Консультант FARMASI має право змінити Наставника самостійно без згоди наставника протягом перших 72 годин, шляхом внесення інформації у власному кабінеті на сайті Компанії.
3.5. Компанія має право змінити Наставника згідно з заявою Консультанта у випадку, якщо фактична адреса проживання Наставника або лідера такого відноситься до населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження (території АР Крим та території проведення ООС (Операції об'єднаних сил) чи на будь-якій іншій території де органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.
3.6. Консультант FARMASI, який має статус Наставника не має права за власною ініціативою входити в групу іншого Наставника. Проте, у випадку якщо Консультант зареєстрований в 1-у лінію під компанією і має статус не вище 9%, він має право увійти в групу іншого Наставника зі збереженням своєї групи Консультантів. Для цього необхідно подати заяву на Регіонального Менеджера. Після погодження такого переводу Регіональним Менеджером, рішення про остаточний перехід та умови такого переходу приймає Директор з Продажів.
3.7. Консультант FARMASI має право подати заяву на змінити Наставника після реєстрації впродовж перших 2-х місяців зі згоди безпосереднього наставника та майбутнього наставника.
3.8. Члени однієї родини першої та другої ступенів спорідненості (мати, батько, чоловік, жінка, діти, онуки, бабки та діди відносно один одного) не можуть бути членами різних груп, окрім як на підставі дозволу Компанії, проте, вони можуть бути Наставником та Консультантом FARMASI відносно один одного.
3.9. При встановленні факту повторної реєстрації Консультанта, у тому числі, за особистими даними родичів, новий реєстраційний номер в іншій структурі буде видалено без збереження даних за номером, що видаляється. У випадку, якщо кілька разів відбулася перереєстрація в одного і того ж наставника, компанія залишає за собою право застосувати штрафні санкції в розмірі 50% від нарахувань МП за місяць, в якому були виявлені такі факти та/або термінувати такого Консультанта із мережі без попередження та без збереження виплат по МП.
3.10. Кожен Консультант має лише одного Наставника та один реєстраційний номер. Будучи Наставником, Консультант не має права за жодних умов пропонувати реєстрацію до своєї структури вже зареєстрованому Консультанту з інших структур.
3.11. У разі виявлення фактів перереєстрації, тобто повторної реєстрації, новий номер Консультанта буде видалений без збереження даних. Безпосередньому новому Наставнику Консультанта, а також Директору цієї структури виноситься перше попередження.
У випадку повторного виявлення факту перереєстрації в структурі Наставника, що вже отримав попередження, Компанія залишає за собою право застосувати штрафні санкції в розмірі до 100% від нарахувань МП за місяць, в якому були виявлені такі факти без попередження до безпосереднього нового Наставника та Директора структури.
У випадку виявлення фактів перереєстрації втретє, Компанія залишає за собою право термінувати такого Наставника незалежно від його статусу із мережі без попередження та без збереження виплат по МП.
Якщо Наставник звертається до Компанії в письмовій формі про видалення повторно-зареєстрованого Консультанта в його структуру, він може бути звільнений від штрафів та термінації. Остаточне рішення приймає Уповноважений орган Компанії в особі Національного Директора з продажів.
3.12. Компанія має право змінити Наставника згідно з заявою Консультанта/ Менеджера FARMASI, якщо Наставник порушує етичну поведінку по відношенню до Консультантів/ Менеджерів. Для цього необхідно подати заяву про переведення структури (тільки до Наставника вище) через особовий кабінет. Також в заяві необхідно аргументувати причину порушення правил етичної поведінки Наставника. Після погодження такого переводу Регіональним Менеджером, рішення про остаточний перехід приймає Компанія. Заяву про переведення структури необхідно подати Регіональному Менеджеру до 15 числа поточного місяця, якщо рішення буду розглянуто позитивно, переведення структури відбудеться на першому тижні наступного місяця протягом 5 робочих днів.
3.13. Якщо протягом 6 місяців Б’юті-Консультант 25% в статусі Менеджер/Директор має звання Віртуальний згідно Маркетинг-Плану (не виконує умову щодо БО), в такому випадку безпосередній наставник такого Б’юті-Консультанта має право подати письмову заяву до Уповноваженого органу Компанії про переведення всієї структури даного Б’юті-Консультанта в свою першу лінію, без згоди такого Менеджера/Директора. Остаточне рішення про перехід та умови такого переходу приймає Директор з Продажів.
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОНСУЛЬТАНТА FARMASI
4.1. Консультант зобов'язаний поважати систему прямих продажів та не реалізовувати продукцію Farmasi через роздрібні торгові точки, інтернет-магазини та офіси (Компанія не рекомендує). Будь-який інший вид діяльності реалізації продукції несе за собою відповідальність Консультанта згідно із Податковим кодексом України та законами України. Представництво Farmasi використовується виключно лише з метою залучення нових Консультантів, навчання Консультантів, демонстрації продукції, проведення будь-яких заходів Farmasi.
4.2. Заборонено реалізація продукції за цінами нижчими ніж ціни каталогу (демпінг).
При первинному виявленні факту демпінгу Консультант отримує попередження від Компанії.
При повторному виявленні факту порушення цих правил, Компанія залишає за собою право термінувати такого Консультанта без попередження та без збереження виплат по МП. Директору такого Консультанта виноситься перше попередження.
При повторному виявленні факту порушення цих правил у структурі раніше попередженого Директора Компанія має право застосувати штрафні санкції в розмірі до 100% від нарахувань МП за місяць, в якому були виявлені такі факти. Також відбувається втрата всіх привілеїв Директора та розглядається уповноваженим органом рішення про термінацію такого Директора (незалежно від статусу) із мережі. Остаточне рішення про термінацію приймається Директором з продажу та генеральним Директором.
4.3. Консультант має право використовувати свою структуру Farmasi лише для розповсюдження реклами та продукції Компанії. У випадку використання мережі для розповсюдження реклами та продукції інших компаній, Компанія залишає за собою право застосувати штрафні санкції до порушника в розмірі до 100% від нарахувань МП за місяць, в якому були виявлені такі факти та/або термінувати такого Консультанта із мережі без попередження та без збереження виплат по МП.
4.4. Дані правила, що являють собою угоду про співпрацю з Компанією Farmasi, не є трудовим договором. Представляючи можливості бізнесу, Консультант має наголосити, що надає можливість розпочати власний незалежний бізнес. Консультант не має права діяти та давати зобов'язання від імені Компанії.
4.5. В своїй діяльності Консультант повинен керуватися усіма законами України, Кодексом та Правилами, що регулюють ведення бізнесу в Компанії, і не компрометувати себе та Компанію в очах Клієнта та суспільства.
4.6. Наставник несе безпосередню особисту відповідальність за залучених ним Консультантів, їхню підготовку та навчання.
4.7. Неправдиві висловлювання на адресу Компанії та Консультантів, які були розміщені у ЗМІ, включаючи Інтернет, розцінюються як грубе порушення етичних норм Компанії Farmasi та несуть за собою штрафні санкції в розмірі до 100% від нарахувань МП. Також Компанія залишає за собою право термінувати такого Консультанта із мережі без попередження та без збереження виплат по МП.
4.8. Використання знаків та символів Компанії допускається лише зі збереженням технічних характеристик та вимог Компанії. Торгова марка, логотип та назва повинні використовуватись лише в рамках політики Компанії. Всі друковані матеріали, відео, фотографії, дизайн Компанії захищені законом про авторські права та не можуть відтворюватися повністю або частково без попередньої згоди Компанії. Текстові та відеоматеріали з офіційних сайтів та каналів Компанії (www.Farmasi.ua, офіційний канал YouTube тощо), а також з офіційних сторінок соціальних мереж повинні відтворюватися без спотворення інформації лише з посиланням на джерело. При створенні персонального сайту або будь-яких інших матеріалів (в т.ч друкованих) Консультант не має права позиціонувати дане джерело як офіційний сайт Компанії.
4.9. Консультант в статусі Директор та вище згідно з МП зобов'язаний:
- відвідувати заходи, наради та тренінги, організовані компанією Farmasi.
- повідомляти керівництво Компанії про будь-які порушення Правил Компанії, що відбуваються у його структурі.
4.10. Консультант, який досягав статус Директор та вище згідно з МП за останні 12 місяців, не має права бути Партнером/Консультантом інших Компаній мережевого маркетингу або Компаній, що працюють за методом прямого продажу, а також залучати до подібної діяльності Консультантів з мережі Компанії Farmasi.
В випадку виявлення факту порушення цих правил, Компанія має право термінувати такого Директора, попередивши за 7 днів до дати термінації шляхом надіслання повідомлення на електронну пошту та без збереження виплат по МП.
5.ПРИЗУПИНЕННЯ, ТА ЗАКІНЧЕННЯ ЧЛЕНСТВА В МЕРЕЖІ
5.1. Компанія залишає за собою право призупинити (заморозити) членство Консультанта FARMASI в Мережі з будь-якої причини, без попередження та будь-якого пояснення таких дій. Призупинення відбувається шляхом прийняття відповідного рішення уповноваженим органом Компанії.
5.2. Консультант FARMASI може бути позбавлений свого статусу примусово на підставі рішення уповноваженого органу Компанії в наступних випадках:
- Консультанта FARMASI було притягнуто до кримінальної відповідальності за скоєння корисливих злочинів, таких як крадіжка, шахрайство, зловживання довірою, надання неправомірної вигоди, розтрата, підробку документів тощо;
- Консультантом FARMASI було порушено умови чи правила, що діють в Компанії, у тому числі – правил поведінки та спілкування;
- У випадку, коли були виявлені випадки демпінгу.
- У випадку виявлення фактів перереєстрації Консультантів з іншої структури.
- У випадку порушення даних правил.
- У випадку порушення етичної поведінки по відношенню до Консультантів/ Менеджерів.
- У випадку підтвердження фактів співпраці з іншими мереживими Компаніями зі статусу Директора.
5.3. Членство FARMASI може бути закінчене шляхом добровільного виходу з Мережі.
Для цього необхідно погодити такий вихід зі своїм безпосереднім наставником. Якщо вихід погоджено, то в такому випадку наставник зі свої електронної пошти, яка зареєстрована в системі Farmasi (у власному кабінеті на сайті), надсилає заяву Консультанта про добровільний вихід, а також заяву зі своєю згодою на електронну пошту innae@farmasi.ua.
Термінація по заяві відбувається лише після закриття попереднього місяця з врахуванням повернень та виплати всіх бонусів згідно Маркетинг плану. З моменту задоволення заяви Консультанта FARMASI уповноваженим органом Компанії, він втрачає статус члена Мережі, вся структура такого Термінованого переводиться до наставника, в групі якого був зареєстрований Термінований Консультант.
Особа, яка добровільно вийшла з мережі, має право поновитися в статусі Консультанта, але не раніше ніж через 6 місяців після останньої термінації.
Після поновлення статусу Термінований буде мати статус нового Консультанта. Попередня структура такого Консультанта, яка була в нього до термінації, після поновлення статусу не повертається. Вся група залишається у Наставника, в групі якого був зареєстрований Термінований Консультант.
У випадку виявлення факту повторної реєстрації термінованого Консультанта раніше зазначеного терміну, дані такого Консультанта та/або його родичів будуть видалені з бази даних Компанії.
5.4. Статус Консультанта FARMASI може бути успадкований спадкоємцями, у випадку смерті Консультанта FARMASI. Особи, які є спадкоємцями Консультанта FARMASI можуть подати заяву про успадкування статусу померлого Консультанта FARMASI протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати отримання в установленому Законом порядку документів, що підтверджують право на спадкування такого померлого Консультанта. Особи, які бажають успадкувати статус Консультанта FARMASI мають відповідати вимогам, які ставилися внутрішніми положеннями та правилами до померлого Консультанта FARMASI. Питання успадкування статусу Консультанта FARMASI вирішує уповноважений орган Компанії, який виносить рішення про успадкування статусу Консультанта FARMASI чи відмову у спадкуванні.
5.5. Консультант FARMASI, який за станом здоров’я чи інших причин (розглядаються індивідуально) не може здійснювати діяльність в Мережі має право передати свій статус члену сім’ї першого ступеня спорідненості, яка визначається відповідно до законодавства України. Для передачі свого статусу, Консультант FARMASI подає письмову заяву уповноваженому органу Компанії. Уповноважений орган має винести рішення про передачу статусу Консультанта чи відмову в такій передачі протягом одного місяця з дати подання заяви.
5.6. Членство FARMASI може бути закінчене автоматично в наступних випадках:
- Якщо протягом 6-ти (шести) календарних місяців Консультант FARMASI не здійснював замовлення сумарно на 40 ББ та більше;
- Якщо протягом 60-ти (шістдесяти) календарних днів Консультант FARMASI не здійснив жодного замовленням з дати реєстрації.
5.6.1. У випадку термінації вся структура Термінованого переводиться до наставника, в групі якого був зареєстрований Термінований Консультант.
Термінований має право на поновлення статусу Консультанта FARMASI в Мережі. Для цього йому необхідно звернутися до свого безпосереднього Наставника, в групі якого він був зареєстрований або до будь-якого іншого Наставника.
Після поновлення статусу Термінований буде мати статус нового Консультанта. Попередня структура такого Консультанта, яка була в нього до термінації, після поновлення статусу не повертається. Вся група залишається у Наставника, в групі якого був зареєстрований Термінований Консультант.
5.7. У випадку наявності заборгованості перед Компанією, особа поновлюється в статусі Консультанта FARMASI лише після погашення заборгованості особою.
6. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
6.1. Компанія може збирати, зберігати та опрацьовувати будь-які персональні дані щодо Консультантів FARMASI, які надаються останніми під час вступу в Мережу та здійснення діяльності. Персональними даними, які збираються на момент реєстрації особи в Мережі є:
- Прізвище, ім’я, по-батькові заявника, дата та місце народження, місце реєстрації, сімейний стан;
- Індивідуальний номер платника податків (ІПН);
- паспортні дані, адреса реєстрації та проживання;
- Зображення заявника (особиста фотографія);
- номер мобільного телефону, адреси електронної пошти.
Надаючи персональні дані для опрацювання Компанії, особа дає безумовну згоду на збирання, зберігання, опрацювання, а також передачу таких персональних даних афілійованим особам Компанії та іншим відповідним третім особам. Вказана обробка здійснюється з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою методами, що не порушують чинне законодавство України, зокрема, шляхом безоплатного використання його імені, прізвища, фотографії, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч. з правом публікації (в т.ч. його імені і фотографії) в засобах масової інформації, на інтернет-сайтах, в тому числі на сайті Компанії (farmasi.ua), будь-яких друкованих, аудіо та відеоматеріалах, інтерв'ю зі ЗМІ, у випадку отримання винагороди, а також для надсилання інформації, повідомлень (в т.ч. рекламного характеру) тощо, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Компанією та/або третіми особами. Надання такої згоди також розглядається у розумінні ст. 296, 307, 308 Цивільного Кодексу України.
6.2. Компанія має право надсилати на надані контакти Консультантів (телефонний номер, адреси електронної пошти тощо) повідомлення, що стосуються комерційних питань, такі як SMS, електронні листи, дзвінки. Консультанти надають згоду на надсилання таких повідомлень з моменту вступу в Мережу.
6.3. Консультанти FARMASI мають право надіслати Компанії запит щодо власних персональних даних. Консультант FARMASI має право вимагати від Компанії уточнення його персональних даних, їх блокування або знищення в разі, якщо персональні дані є неповними, застарілими, неточними, або не є необхідними для заявленої мети обробки, а також вживати передбачених законом заходів для захисту своїх прав. Запити суб'єкта персональних даних можуть оформлятися письмово, електронною поштою на адресу info@farmasi.ua.
7. ІНШЕ:
7.1. Дані Правила вступають в силу з моменту їх прийняття. Ці Правил регулюються законодавством України. Особа, яка має намір стати членом Мережі погоджується та підтверджує, що будь-який спір (позов), який може виникнути у зв’язку з даними Правилами розглядатиметься судами України. У разі, якщо будь-яке із положень цих Правил буде визнано незаконним, недійсним чи таким, що не підлягає виконанню, це не впливає на законність та дійсність інших положень.
7.2. Компанія має право вносити зміни до даних Правил в будь-який час без окремого погодження з третіми особами. Нова редакція Правил публікується та доноситься до широкого загалу та Консультантів FARMASI на офіційному сайті Компанії, а також шляхом відправлення повідомлення на особистий e-mail Консультанта, щоб був вказаний при реєстрації в мережі.
7.3. Консультант FARMASI зобов’язаний самостійно слідкувати за змінами Правил, і вважається таким, що погоджується з новою редакцією Правил з моменту опублікування нової редакції на офіційному сайті Компанії.
7.4. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил, і/або питань, не урегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Компанію відповідно до вимог діючого законодавства України. При цьому рішення Компанії є остаточним і не підлягає оскарженню.